Wednesday 8 November 2017

Flytte Gjennomsnittet Vekt Tap App


Happy Scale Simple Weight Loss Tracker med Daily Moving Average Trend Line for iPhone. Notater Merk Nedlastningsknappen åpner iTunes App Store, der du kan fortsette nedlastingsprosessen. Du må ha iTunes installert med en aktiv iTunes-konto for å laste ned og installere programvare Denne nedlastingen er kanskje ikke tilgjengelig i noen land. Publiser s Beskrivelse. Fra Front Pocket Software Dieting er vanskelig nok Men når du jobber hardt, hopp på skalaen, og se et tall som er høyere enn i går. Vel, det er bare ikke rettferdig Det er på tide å tåle skalaen Happy Scale glatter ut de daglige vektene dine for å forutsi ditt sanne vekttap SE DEN SENNE PROGRESSEN Happy Scale bruker sofistikert matte for å lære den virkelige trenden av fremgangen Du kan se hva du virkelig mister hver uke, ikke mer PLATEAUS Bruk de bevegelige gjennomsnittlige fremdriftssporingsalternativene for å se jevn fremgang hver dag. SLOW OG STEADY WINS THE RACE Har mye å miste. Bryt ditt vekttapsmål i liten, inkrementell m ilestone mål, slik at du kan fokusere på kortsiktige oppnåelige mål DET PERFEKTE TILGJENGET Bruk denne appen sammen med andre populære apper Vektposter kan importeres automatisk fra apper som støtter eksport til Apple Health App, og Happy Scale vil eksportere alle dine vekter til Apple Health, slik at andre apper kan se dem. SIKKER SIKKERHETEN Se forutsigelser om hva du vil veie i fremtiden hvis du holder opp med dagens trender og sett forpliktelsesmål for deg selv. Fungerer på alle enhetene dine. Sømløst synkroniser mellom iPhone og iPad. Så, har dine tidligere dietter mislyktes fordi du mistet motivasjon Prøv Happy Scale i dag og bli med tusenvis av brukere som bruker denne appen til TAME THE SCALE. What er nytt i denne versjonen.4 3 1 Mindre feilrettinger4 3 Hei alle Denne utgivelsen legger til oversettelser Hvis engelsk er isn t morsmålet ditt, jeg fikk også dekket Også i denne utgivelsen Hurtig tillegg Hvis din iPhone støtter 3D Touch iPhone 6 eller iPhone 6 Plus, kan du trykke hardt på Happy Scale-ikonet for å se deg din vekt på et øyeblikk eller hoppe rett til legg til et vektskjermbilde Trykk på oppsummeringstastknappen for å bla til neste kort Liten endring, men jeg har nytes det Lost mer enn 100 Nå ser du fortsatt desimaltallet Se alle nye funksjoner raquo. Happy Scale. Dieting er vanskelig nok Men når du jobber hardt, hopp på skalaen og se et tall som er høyere enn i går. Vel, det er bare ikke rettferdig. God skala svekker ut dine daglige vektvekter slik at du kan få innsiktige spådommer om din vekttap, når du vil slå dine mål. Bli med i hundretusenvis av brukere som bruker Happy Scale for å tåle skalaen. Hvordan er Happy Scale Different. With andre vekttap apps, må du registrere din vekt i flere uker før du kan begynne å forstå hvor mye vekt du mister og når du treffer bestemte vekter. Men hvis du legger inn samme vekt i Happy Scale, vil den bruke fancy matematikk bak kulissene for å gi deg innsikt i hvor fort du mister vekt og når du vil oppnå y våre mål. Også du kjenner den følelsen av skuffelse når du går på skalaen og oppdager at til tross for hvor hardt du har jobbet, endret din vekt knapt godt. Happy Scale vil hjelpe deg med å forandre forholdet ditt med skalaen fordi du vil se Trendelinjen din beveger deg ned, sakte, men sikkert, selv om du ikke har en stor skala. Hvorfor skal du bruke lykkelig skala. Når du mister vekt, trenger du all motivasjon du kan få Happy Scale er det perfekte supplementet til vekttapet ditt , og det vil gi deg et friskt, positivt perspektiv på ting for å holde deg motivert når du blir grov. Ingen flere platåer. Endre måten du tenker på din fremgang Bruk de bevegelige gjennomsnittlige fremdriftssporingsalternativene for å se jevn fremgang hver dag. Din True Progress. Happy Scale bruker sofistikert matte for å lære den virkelige utviklingen av fremgangen. Du kan se hva du virkelig mister hver uke. Når du er bemyndiget med kunnskap om din virkelige fremgang, vil du oppdage at skalaens kraft o ver du vil smelte away. Slow og Steady vinner Race. Have mye å miste Bryt ditt vekttap mål i små, inkrementelle milepæl mål, slik at du kan fokusere på kortsiktige, oppnåelige mål. Hold øynene dine på prisen. Happy Scale vil gjøre forutsigelser om hva du vil veie i fremtiden hvis du holder opp med dagens trender Se hva du skal veie innen den første i neste måned, hvor mange uker til du treffer en bestemt vekt eller hva du skal veie på en spesiell dato, som en klassesammenføring. Det er enkelt, men kraftig. De beste programmene gjør en ting, og de gjør det bra. Happy Scale hjelper deg raskt å visualisere fremgangen din i et positivt lys, men det betyr ikke at det ikke er robust. Synker mellom Devices. Have en iPhone og en iPad Happy Scale fungerer på begge og automatisk synkroniserer mellom dem. Synker med Apple Health. Do du har en trådløs skala eller en annen vektsporing app som synkroniserer vekten din til Apple Health App Happy Scale vil automatisk importere din vekter fra Apple Health Note Apple Heal ikke tilgjengelig på iPad. Beskytt dine innlegg. Er det noen nosy noen i familien din som alltid snooping på iPhone Beskytt din profil fra nysgjerrige øyne med et passord. Stå Positivt. Det er vanskelig å føle seg dedikert når skalaen ikke har budket I uken vil Happy Scale hjelpe deg med å huske at du gjør fremgang, uansett hva den trickster-skalaen forsøker å fortelle deg. Å komme på skalaen pleide å være en letdown for meg hvis jeg ikke fikk se en dråpe i skalaen, men nå er det ikke så mye. Denne appen har hjulpet meg med å utvikle mer fornuftige forventninger uten å bumming meg ut ELSKET DET. Når du er forpliktet til et betydelig vekttapsmål, er det enkelt å bli motløs når skalaen ikke ser ut til å gjenspeile innsatsen du har gjort. Denne appen, ved hjelp av de bevegelige gjennomsnittene, hjelper virkelig å holde spenningen opp fordi den viser din virkelige fremgang på en jevn kurve. Enkel å bruke og flott for å hjelpe deg med å forstå vektmønsteret ditt Har stoppet meg panikk, som jeg pleide å, hvis jeg så en gevinst som den viser din generelle fremgang Beste app jeg har. Enkel å bruke og en av de klareste appene jeg har kommet over Hvis du er en person som blir slått av en en dags oppadgående blip, så er dette appen for deg. Jeg forteller absolutt alle og alle om denne appen. Det er den beste appen for å spore vekt. Målbruddene er flotte. Og det hjelper meg virkelig ikke å bli motløs med de naturlige opp - og nedturene av vekttap. Kjærlighet elsker det. Copyright Hyper Pocket Software LLC, Alle rettigheter reservert. Populære emner. I dag vil jeg fortelle deg om en Android-applikasjon jeg har brukt hver dag siden 16. mars 2011 Det er over 300 dagers bruk, dag inn, dag ut Det er et gratis program kalt Libra og det s brukes til å legge inn vekten din hver morgen og deretter få et bilde av hvor du skal Vekten er så bra at det er et av programmene som er håndplukket for vår beste Android Apps-side. Hvis du bryr deg om din vekt og helse selv eksternt , les videre. Som du vil se, vil Libra ikke løse alle dine problemer, men det gjør det lettere å få et klart bilde av hvor du står. Om du sporer vekten din. Over er et skjermbilde av min egen vektdiagram, som strekker seg tilbake fra 27. mai 2008 Det er s over 3 5 års dataverdier, mer enn 1300 datapunkter i alt Det er ikke et skjermbilde fra Libra Android eksisterte ikke engang da jeg startet denne grafen. Det er min egen hjemmebrygges vektsporingsløsning. Jeg kodet den første versjonen med AutoHotkey, og den neste med Ruby, og jeg bruker den til i dag, i takt med Libra Men ideen er absolutt ikke min egen, og det er den samme ideen Libra bruker. Vi ser nærmere på hvordan grafen fungerer. du kan se, det er en trendlinje og punkter som går over eller under linjen. Prickene er individuelle datapunkter, mens linjen er et bevegelig gjennomsnitts. Å ha en trendlinje er ekstremt viktig, da det er den eneste virkelige måten å se hvor vekten din går Trenden linje er beregnet i henhold til en formel fra The Hacker s Diet en bok av John Walker, grunnleggeren av Autodesk The Hacker s Diet er en klassisk referanse for geeks som prøver å gå ned i vekt, og det er grafesystemet Libra implementerer. Å se på grafen ovenfor, er det lett å se at jeg har vært gai Vekten over tid Det laveste punktet på denne grafen er september 2009, og siden da har det gått opp i passer og begynner. Til tross for alt dette, er det på grunn av det jeg er sikker på at grafering av vekten er viktig for å miste det jeg vil fortelle du hvorfor senere, men først la oss se på Libra selv. Om Libra. Vi ser på samme periode i Libra. Som du kan se, er prinsippet akkurat det samme, bare Libra legger til en haug med viktig informasjon. Det vet min høyde, så det kan fortelle meg at jeg anses å være overvektig nå i henhold til kroppsmasseindeksen Overvekt, forresten, er 25 0 og over, så jeg er bare knapt over normal. Det viser meg også at jeg faktisk øker vekten i et raskt tempo, Derfor er det ukjent når jeg kommer til mitt målmål 62 0 kg, som er ca 136 kg. Jeg vet at dette innlegget ville vært mer dramatisk hvis jeg kunne vise deg et imponerende vekttap, så her er et skjermbilde av en ekte en fra min fortid. Dette er en periode på flere måneder hvor jeg er stea Dily mister vekt og sporer den med Libra Merk at statistikken nede på bunnen ikke endres, fordi de reflekterer den nåværende situasjonen og projiserer fremtiden. Bytt vekt. Hver morgen når jeg våkner, legger jeg vekten min ved hjelp av skjermen over The datoen velges automatisk, og båndet ruller jevnt når du flicker det til venstre eller høyre. Det er en fin måte å legge inn vekten din, og det er sikkert at du slår rundt med tastaturet. Vekten lar deg lage en snarvei som starter deg rett inn i skjermbildet Sett inn verdi , for maksimal hastighet. I tillegg til grafen lar Libra deg se statistikk som viser trender over ulike tidsperioder, samt registreringer av høyeste og laveste vekt trendverdier. Libra tilbyr også en hjemmeskjerm-widget som viser tre raske statistikker. Hvorfor spore din Vekt er viktig. Nå går vi tilbake til det store spørsmålet hvorfor selv gjør dette i utgangspunktet Vel, fordi det vanligvis er lett å få vekt, og det er lett å ignorere problemet til det er altfor lat e Sporer vekten din daglig og grafer det er avgjørende, fordi den måten du vet hvor du står. Og som de sier, vet du at halvparten av kampen er. Jeg kjenner noen som er overvektige, og er faktisk redd for å vite hvor mye de har veier Men hvis de ikke kan møte det så enkle tallet, hvordan vil de kunne møte den langsomme vekttapsprosessen jeg tror at uten å spore vekten min, ville jeg bli mye tyngre akkurat nå, og ville føle meg mer håpløs om det. selvfølgelig, når du begynner å miste vekt, er sporing av tapene en viktig del av å være motivert. Hvorfor sporing av vekten er ikke nok. Å teste vekten er det første trinnet når du tar det, det kan være lettere å ta den neste, men du må gjøre noe mer jeg har nylig begynt å trene igjen, kanskje neste år, jeg vil kunne dele en annen utseende graf. Under alle omstendigheter vil jeg nok fortsatt bruke Libra til å plotte det. Gi oss beskjed om hvilke programmer og metoder du har bruk til å spore og gå ned i vekt Hva synes du om L ibra.5 kommentarer Skriv en kommentar. Skriv deg på vårt nyhetsbrev.

No comments:

Post a Comment