Thursday 2 November 2017

Trading System Avansert Krigføring


Å implementere et handelssystem ville faktisk gjøre denne versjonen stor Dette ville gjøre fansen lykkelige og generere mer profitt Mitt konsept ville være. La spillerne kjøpe en ATLAS-forsyningsbytteboks begge parter, liten handelsavgift for å tillate utveksling Bare våpen av samme nivå kan handles . Mulig alternativ til å selge BUFF-sett med liten avgift for at brukerne skal ha disse våpnene oppgradert. Supplerende ideer disse elite våpen har grunnleggende ytelse og er ikke avanserte og trenger buffs. Buff EPM3 parsec og la alle vedlegg elite og skade på 15 for å gjøre det konkurransedyktig. spiller i core. Lynx trenger skade buff Mk14 trenger skade buff SN6 trenger skade buffs å være konkurransedyktig S12 trenger skade og rekkevidde buff. Alle elites varianter må være kjernestyrke. Disse våpnene er bare hardcore-dygtige, men ikke kjernekonkurranse. Innspillingslobby som begrenser eksplosivstoffer MDL s lagrer alt. Elitpistol-kit utleie små gebyrpakker 12 24 48 timers pakker. Samling av elite komplett hele antrekk ville addsbuffs til økninger i bevegelsessprang høyere, beveger seg litt raskere, tar mer skade, osv. avhengig av antrekkene som er utført. Enkelte hjelmbriller som gir en kul HUD. Shields som tillater emblemskreasjoner å bli plassert på. Også elite skjold skal utføre det s dråpe glass for å skyte gjennom sporet når plantet. I et rastfritt spill hvor splittelser av sekunder er sakte, er sakte utøvende våpen irrelevante. Basisutførende eliter har ingen plass i klassen av avanserte våpen, med mindre de faktisk er avanserte. Advansert krigsspørsmål. General Trading. Hvem vil ha det spesifikke utstyret du savner for ditt favorittsett. Hvem vil ha den en god pistol som du ikke kan få hendene på. Hva om du har pensjonert utstyr, men vil ha hele settet. Hva om du har et duplikat legendarisk stykke eller topp tier gun. Yes jeg vet mange mennesker av vil dette mange Youtubers som gjør Supply Drop åpninger ønsker de kunne gi bort deres dup s og uønsket utstyr til seerne Og jeg tror det vil legge til mer til selve spillet Og det er flere måter at dette kan bli nærmet En ide er gratis handel, ingen retningslinjer eller restriksjoner En annen er nettverks XP-verdi Legendary 4000, Retired 3000, Elite 2000, Professional 1000 og Enlisted 500 Så handler en Elite-pistol for fire Enlisted character gear Synes rettferdig. Jeg har samlet mye verdifullt utstyr som jeg har duplikater av det jeg ville elske å bytte ut for utstyr og våpen som jeg ikke har jeg meg ferdigstiller Jeg vil ha alt spillet har å tilby Det er en forbannelse. Har du en Atlas A3 PDW CQB Nigerian Infantry Loadout KVA Mercenary Exo Sentinel Mobile Exo. Want en HBRa3 Insanity MORS Legen eller Silver Bullet ASM1 Speakeasy AK12 RIP Da vi har en handel. Jeg har 11 Insanity s ELVEN Jeg kan bare bruke en jeg har fullført hver daglig utfordring siden introduksjonen og jeg har ikke en eneste KVA Recon-stykke. Tilføy dette ville være til nytte for samfunnet jeg er sikker på. Styr venner som kan hjelpe hverandre til å lete etter bestemte ting. Hva er dine tanker Ønsker du et handelssystem Vil du ikke ha en, la meg få vite. Imagine IF det var et handelssystem Hva ville skje. Folk ville bli mindre interessert i å spille et spill. Lykken føltes ved å tjene sjeldne gjenstander, ville være borte hvis noen bare kunne gi den til deg. Oppsummering av dråper og avansert forsyning Dråper ville føle seg foreldet og ingen ville kjøpe dem. Den eneste grunnen til at folk vil ha et handelssystem, er fordi de er uheldig, utålmodige , og sint Kanskje i fremtiden kan det være en mulighet, men fra nå av ser jeg ikke det som skjer noen gang snart. 02-07-2015 06 51 PM. Message 6 av 9 96 Views. Re Gear Trading System. I ville ikke si at folk ville miste interessen for å spille spillet jeg kjenner ganske mange mennesker som bare spiller for å se hva kult utstyr de kan få. Jeg tjener det er mer givende enn det blir gitt til deg. Som Denial Champs-settet som kommer i juli til Xbox, tjente de sitt eget utstyr. Men det er en forskjell mellom å tjene noe og et kast av terningene. Jeg ville ikke si noen. Noen ville fortsatt for å få elementene i første omgang. Som for folk å være uheldig, utålmodig og sint Ja, jeg kan mildt være enig i at folk av den typen vil ha et handelssystem, men du kan ikke gruppere alle i en av de tre kategoriene. Og flaks er en stor faktor i å få redskapet. Eldre bror fikk jeg ikke et Elite Primær våpen til hans niende Prestige Og slag i ansiktet var det NA-45 Screamin Mens jeg kjenner folk som har fullført begge legendariske settene Carnevale og Sentinel CI uten noen gang kjøpe en ASD det er flaks. Men din poi NTS er fortsatt gyldige. 02-07-2015 08 28 PM. Message 7 av 9 96 Views. Re Gear Trading System. Everyone så langt har gjort rettferdige poeng mot emnet Og jeg takker for dine meninger så langt. Men jeg vil være klar med noe der vil være folk som aldri vil vurdere å gi noen noe hvis sagt alternativet var tilgjengelig og ville løse inn alle uønskede ting for seg selv. Det vil være folk som vil eller i det minste prøver å utnytte det. Det blir folk som prøver å jukse folk ut av deres bedre utstyr Men det er gode og sjenerøse folk på nettet. Det er ærlige mennesker der ute, og det er det som gjør samfunnene gode. Folk kan komme sammen, komme sammen og jobbe sammen. Tre av dere har tatt opp negative poeng til diskusjonen. fortsatt poeng Og jeg verdsetter hver persons meninger likevel Men samtidig spør jeg om hva som kan ha nytte av en implementering som dette, jeg prøver ikke å svinge noens oppfatning, men har folk se begge sider av mynten. Fordeler og ulemper, hvis du vil. Men jeg liker å utvide mitt eget sinn på forskjellige temaer. Så vær så snill å fortsette diskusjonen. 02-07-2015 08 46 PM. Message 8 av 9 96 Views. Re Gear Trading System. Jeg ser ikke dette skjer sent i spillsyklusen. 03-07-2015 06 42 PM. Message 9 av 9 96 Visninger. 2017 Activision Publishing, Inc. AKTIVITET, OPPDRAG AV TJENESTE, MODERNE WARFARE, OPPDRAG AV TJENESTE MODERNE WARFARE, OG OPPDRAG AV DUTY INFINITE WARFARE er varemerker for Activision Publishing, Inc. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler Ved å fortsette å bla gjennom nettstedet aksepterer du vår bruk av cookies Finn ut mer her. Våpenhandelssystem i Advanced Warfare Plus Direkte Elite Weapon Unlocks. Mulig våpenhandelssystem i Advanced Warfare Plus tjener Elites direkte D COD Champs 2015 Billetter Cooper Pees på mitt Bed. ElGato HD60 er det beste fangstkortet der ute Amazon Link. Improve ditt mål umiddelbart Bruk kode TMARTN for å få 10 av KontrolFreeks.5 av Astro Headsets. My YouTube Min andre kanal Min Twitter Min Facebook Min nettside ItsAllViral. Post din kommentar. Bli den første til å kommentere. Admin 2 år siden 401 Views. by admin 2 år siden 373 Views. by admin 1 år siden 110 Views. by admin 2 år siden 317 Views. by admin 1 år siden 67 Views. by admin 1 år siden 44 Views. by admin 1 år siden 49 Visninger. av admin 2 år siden 41 Vi ews. by admin 2 år siden 205 Views. by admin 2 år siden 150 Views. by admin 1 år siden 44 Views. by admin 2 år siden 183 Views. by admin 1 år siden 219 Views. by admin 2 år siden 155 Visninger. av admin 1 år siden 80 Views. by admin 2 år siden 81 Views. by admin 1 år siden 94 Views. by admin 2 år siden 150 Views. by admin 1 år siden 51 Views. by admin 1 år siden 90 Views. by admin 2 år siden 195 Views. by admin 2 år siden 138 Views. by admin 2 år siden 75 Views. by admin 1 år siden 64 Views. Add to playlist. Sorry, kun registrerte brukere kan lage spillelister. Weapon Trading System i Advanced Warfare Plus Direkte Elite Weapon Unlocks. Mulig våpenhandelssystem i Advanced Warfare Plus tjener Elites direkte D COD Champs 2015-billetter Cooper Pees. Post på sosiale medier. Top Channel.2017 AVA360 Portugisisk Alle rettigheter reservert. Emoji Finder.

No comments:

Post a Comment