Friday 6 October 2017

Fcpo Trading System


Lørdag 11 mars 2017.Assalamualaikum veldig god dag. Melihat pada carta FCPO, kelihatan, harga fcpo sekarang berada di support 2700-2750 Apakah ianya akan berjaya menembusi par sokongan ii, samme samme kita perhatikan Buat masa tiada tanda tara daripada lysestake yang harga akan memantul. Mari kita melihat kepada faktor pengeluaran dan permintaan terhadap minyak sawit mentah Jika kita lihat trenden fra 2016, pengeluaran dan permintaan pada bulan Macançan meningkat berbanding Januari dan Februari Akan tetapi, pengeluaran på Januar Februar 2017 adalah tinggi, manakala permintaan demand pada Jan Feb adalah lebih hallo samme seperti tahun 2016.Kesimpulannya, pada mata saya, faktor lambakan bahan mentah akan berlaku Harga kemungkinan akan naik disebabkan permintaan pada bulan Mac Efeknya mungkin sehingga bulan April pertengahan Berapa nak naik si rasa tak kuat seperti tahun 2016 Tapi siapa Yang Boleh Tahu Kegilaan manusia dalam pasaran hadapan ni. Selamat berdagang dan berni agalah dengan penuh etika. Copyright 2009-2016 Alle rettigheter reservert Opplysningene som er oppgitt på dette nettstedet, er kun til informasjonsformål Hverken eller noen av dens innholdsleverandører skal være ansvarlige for eventuelle feil eller for handlinger som er truffet på grunn av det. FOREX COMMODITIES trading har store potensielle belønninger men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i markedene. Don t handle med penger du ikke har råd til å miste. Meklerfirmaet du velger, er alene ansvarlig for sine tjenester til deg , skal brukeren ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader eller kostnader av noe slag som oppstår på grunn av eller på noen måte knyttet til bruken av tjenestene i meglerfirmaet. Resultatet er aldri en indikasjon på fremtidige resultater. Du må vurdere at i markedet alt er mulig, og kan medføre noe tap på pengene dine, garanterer ikke deg fortjeneste hver måned. Du er bundet til å få tak i abonnement og bruk av tjenesten min. FKLI FCPO TRADING. I am tidligere en hyppig loser i Malaysia FKLI og FCPO markedet Lost penger til min selvtillit sank til bunnen Det var en trist opplevelse. Jeg er en hardt arbeidende handelsmann Jeg lærer grunnleggende analyse og teknisk analyse for å være en vellykket handelsmann. Etter min mening, hvis jeg legg inn mye innsats, å vinne penger skal være en enkel oppgave Selv før jeg begynte, papirer jeg for en stund for å teste metoden min Selvfølgelig var papirvirksomhetene fantastiske. Til slutt ventet jeg meg i real futures trading. I tidlig handel , Jeg vant og tapt penger Og jeg tror det var ganske normalt Jeg gjorde ikke bekymre meg om tapende handler fordi hovedstaden min fortsatt er nok for meg til å fortsette med min handelsreise. Du ser, menn er grådige. Jeg begynte å drømme om å tjene store penger ved å handle større posisjon En rekke katastrofale tapende handler fjernet nesten kontoen min Da begynte jeg å tvile på min evne til å være en vellykket handelsmann. For å fortsette med min handel, forklarte jeg noe av min sparing for å sponsre min trading ac teller Fra handelsposisjon, byttet jeg til intradag Scalping og swing trading ble mottoet min Den gangen trodde jeg DAY TRADE kan skaffe raske penger Jeg kan lett få tilbake mine tidlige trading tap, kanskje med noen få dager Frankly, det var en NAIVE tenker jeg fortsett mitt handelseventyr, og la meg som en Intraday-ekspert til slutt. Det gikk ikke lenge før jeg nesten slette meg ut igjen. Jeg leste hundrevis av handelsbøker, deltok på handelskurs, snakket med mange handelsmenn, lyttet til mange eksperter, tips jeg gjorde sikker på Jeg har en omfattende handelsplan, riktig stop-ordre, sørget for at alt er greit før handel. Resultatene er de samme, mister, mister og mister. Hva er HELLEN, går galt? Hvorfor mange mennesker uten riktig handelsplan kan vinne? Jeg gjorde det jeg kunne og fortsatt miste penger. Jeg ønsket å skylde på markedet, megler, noen onde markedspesulatorer for at jeg skulle miste. Men sannheten er at jeg er den som skal klandres. Hvis jeg fortsatt ikke kan innse at det var min egen skyld, vil jeg N NOENSINNE tjene penger fra markedet. Faktisk lærer jeg min feil fra noen handlende fra internett fellesskap Og jeg lærer fortsatt hver dag. De er villige til å lære meg og påpeke feilen min uten å belaste noen gebyrer Ja, gratis Derfor, jeg startet denne bloggen for å gi en plattform til alle handelsmenn som er midlertidige på kryssveien, om å slutte eller fortsette i dette grusomme handelsmarkedet, for å dele problemene dine her. Erfarne og vinnende handelsmenn anbefales å gi gratis konsultasjon her Ingen penger transaksjon, please. Trend Trader Jeg er bare en troende i trenden følgende, 100 tror på mitt enkle mekaniske handelssystem Se min komplette profil. Email eller chat med meg via. Blog Archive. The informasjonen som er publisert i denne bloggen, er kun for utdanningsformål og ikke å tolkes som en oppfordring til kontrakter Vi aksepterer intet ansvar for direkte eller indirekte tap som oppstår ved bruk av informasjon fra denne bloggen. FCPO Trading 6 tips for å tenke som en PRO. This FCPO trading artikkelen er ganske lang, at jeg tok initiativ til å overdrage dem til noen få kapitler, følg denne artikkelen til slutt for å bli en profesjonell FCPO-aktør. Det er forskjeller mellom en profesjonell handelsmann og en amatør uten erfaring med hvordan de tenker og tar ACTION. What er forskjellene. Hovedforskjellen er hvordan markedsdataene blir hentet ut og evaluert. Hvor nøyaktig vår analyse er, avhenger av måten vi tenker, dvs. vår mentale evne og tro. Hva er tankegangen og troen som fører oss til bli en profesjonell trader.1 FCPO-handel er ikke komplisert, men lett. Det første trinnet er å ha en NAKED CHART Slett alle indikatorene. Jeg lurer alltid på hvorfor denne uerfarne handelsmannen bruker indikatorer for mye eller bruker robothandel, noe som vil hindre dem i å kjenne veldig grunnleggende kunnskap om FCPO trading. This praksis bruker indikatorer vil sikkert ikke hjelpe deg å være lønnsomt For mange indikatorer vil gjøre deg blind av den beste analysen Dette vil føre til at du ikke kan t o se markedsstrukturen. For å lykkes i FCPO-handel må du være disiplinert. Men dette betyr ikke at vi skal gjøre det for komplisert med bruk av overdreven indikatorer eller robothandel. Det beste verktøyet for å lykkes i FCPO er en moderat grafikk dvs lysestake naken diagram med vårt sinn analysere markedet og handelsfolk.2 Hva er strategi i FCPO Trading.2 1 Forstå den grunnleggende Soybean Oil, Ringgit, MPOB data. Disse dataene ovenfor spiller en pcart. in FCPO marked Dette kan hjelpe oss å gi noen ide om bevegelsen enten bullish bearish. However, vær oppmerksom på at FCPO markedet reagerer på grunn av samling av data ikke bare 1 data Derfor er det fortsatt viktig for oss å forstå FCPO markedet gjennom naken diagram analyse. Bare ved naken diagram analyse, vi kunne forstå FCPO-bevegelsen Store spillere i FCPO vil analysere grunnleggende og dette blir oversatt i den nakne kartanalysen.2 2 Bruk av annen tidsramme TF. Basert på erfaringer, anerkjenner en profesjonell handelsmann på det finnes ulike typer handelsmann på ulike tidsrammer. De som tenker som en profesjonell handelsmann, må være oppmerksom på og fokusere andre handelsmennes oppførsel og oppførsel gjennom naken grafikk. Da vil de kunne oppsummere markedsutviklingen som grunnlag for å komme inn på markedet. Hvis du vil bli en FCPO-dagtrader, åpne og lukk posisjonen din samme dag, bør høyere TF brukes som TF Daily, TF60 og TF5. Ikke gjenta de samme feilene som gjøres av andre handelsfolk som bare har begrenset analyse av SINGLE TF. A Faktisk er alle TFs viktige fra en profesjonell handelsdrivendes perspektiver. Vi kunne få verdifull informasjon om hvordan andre handelsmenn tar sin posisjon i markedet, hvor muligens kan deres stoploss SL være og hvor gjør de tar profitt. Kjør deg selv, på hvilket nivå ved forskjellige TF'er fungerer som støtte og motstand.3 Hold dine følelser under kontroll. I våre tidligere artikler brukte vi å diskutere betydningen av følelser og psyko logikk i handel Faktum er at siden begynnelsen av handel gjør mange amatør uerfarne FCPO-forhandlere de samme feilene. Det er sant at ingen kunne legge ned grådigheten og fryktemessige følelser. Som handelsmann må vi sikre at våre følelser er under kontroll. Vi bør ha en handelsplan for FCPO.3 1 Nøyaktig pengestyring for FCPO trading. Most handelsmenn legger høy risiko for deres transaksjonsmargin Dette er dødelig for deres konto. En profesjonell handelsmann har en disiplinert pengestyringsrutine som nedenfor. Investerer ikke mer enn XX fra handelskonto per transaksjon. Loss per dag bør ikke overstige XX. XX fra fortjeneste er tatt fra handelskonto per måned.3 2 Begrens transaksjonen din. Mange uerfarne handelsmenn begrenser ikke transaksjonen og går for fullt - fledged margin tilgjengelig som er dødelig og skade deres konto mye. Vårt mål er å tjene på lang sikt. Derfor må vi være på en åpen posisjon hvis ved en tilfeldighet er vinnende rente høy som lenge a s vår analyse går i tråd med markedsbevegelsen For å kunne analysere riktig, trenger vi en handelsplan som har egne strategier og prinsipper og erfaring. Dessverre ignorerer mange forhandlere handelsplanen og raskt analyserer markedsforhold og går inn i markedet basert på erfaring alene. Den mer aktive noen er og ser markedet profesjonelt, jo større sjanse er vinnende hastighet. Å ha kunnskap ved teori alene er ikke nok til å være ekspert på trading.4 Gjør din FCPO handelsdokument og journal. All tips og anbefalinger i denne artikkelen er ikke til nytte hvis du ikke følger retningslinjene våre. Så, du må registrere alle dine handlinger hvis du ønsker å utvikle en profesjonell tenkning og handel med FCPO. Tegnene er FCPO TRADING PLAN AND JOURNAL For dette , kan du lære ved neste artikkel Videre FCPO Trading. FCPO Trading Journal som en daglig bok for handelsmannen. Mange få handlende er disiplinert nok til å produsere langsiktig trading plan. Disciplin kan lære. Hvis vi ønsker å oppnå vårt mål i FCPO Trading, vil vår tros - og selvsikkerhetsnivå også øke. På dette nivået vil vi dokumentere vår handling og vårt handelssystem som vi har brukt til vi kunne se en positiv handelstransaksjon. Derfor kunne vi oppdager hvilket handelssystem som har jobbet for oss, og vi bør sette pris på det handelssystemet og dokumentere det på riktig måte. I tillegg til det, bør vi også dokumentere grafiske skjermbilder med flere TF slik at når du ser den samme sjansen, vil du reagerer . Begynn å gjøre handelskalender nå. Dette vil hjelpe deg med å være ansvarlig for din egen handling og slik at du kan lære av dine feil. Bare ved å ha et handelsregister, vil du ha tillit til å utføre din handelsplan fordi du allerede har dokumentert dem riktig i din journal.5 Utvid din FCPO trading rutine. Uten å ha en klar trading plan, vil denne typen handelsmann bruke mer tid på skjermen for å komme inn på markedet og gjøre markedsanalysen sis. Gjør det til en vane for at du skal lese din handelsdagbok hver dag, slik at du kan huske alle dine prinsipper og handelssystem som du har ordnet og gjør deg lønnsomt. Ta en titt på alle disse spørsmålene. Er markedet på trend eller sideways. What trading oppsett som markedet tilbyr. Er din handelstransaksjon har potensial til fortjeneste eller tap. Alle disse spørsmålene må bli spurt til deg selv, og du bør tenke før du utfører noen posisjoner i markedet.6 Gjør en strategisk FCPO Trading det er lønnsomt. Før du gjør din handelsplan, bør du være en ekspert og mestre handelsstrategien som du skal bruke. Hvis du ikke analyserer hva som skjer i markedet og justerer vår tenkning mot markedsbevegelsen, søker du vår handelsstrategi eller system moderat, vil du ikke være lønnsomt fra markedet og bli profesjonell i FCPO trading. That er alle våre 6 tips om hvordan du tenker som en profesjonell trader Aldri kjede deg og gi opp fra å lære FCPO tradin g, for for hvert stort sprang begynte alt med et lite skritt, og ikke glem psykologien og hold følelsene dine under kontroll, da vil du bare lykkes i FCPO-handel. Godt læring. Gi en kommentar til Følg oss her. Svar Avbryt svar.

No comments:

Post a Comment